Om os

Hello world.

Årene inden at Internet Danmark blev etableret som selskab var Nils Paaske ansat i et flyselskab som salgsdirektør for de nordiske lande, og Henrik Paaske arbejdede som projektchef i et større ERP selskab. Så forenede de begge krafterne i et medieselskab, der efter få år solgte hele kundedatabasen til et stort forlag. Efter salget etablerede de sammen igen et nyt selskab med navnet Internet Danmark, som var det første bureau i Danmark, som 100% var etwebbureau allerede i 1995.

“Vi oplevede allerede dengang, men også i dag, at der var stor mangel på god strategisk planlægning af de marketingsopgaver som virksomhederne skulle implementere. Og de virksomheder der have en, fulgte den ikke eller også var det blot en kopi af en strategisk plan der overhovedet ikke kunne bruges.

En god marketingstrategi har sit afsæt i en god forståelse af markedet og den værdikæde virksomheden består af i dag og det som den vil i fremtiden. En god strategi styrker, forbedrer og optimerer gerne selskabets værdikæde og giver ofte ledelsen et surverænt værktøj til at se hvordan forskellige områder i virksomhedens værdikæde forbruger sine resourser optimalt i forhold til kunderne”

Henrik Paaske

Reklamedirektør

”Jeg har oplevet mange virksomheder, der leder efter en unik måde at sælge på, en metode der giver dem et opløft i salget her og nu – de glemmer bare, at salg i bund og grund handler om at skabe tætte relationer til sine kunder uanset om det er på B2B eller BTC markedet de markedsfører sig på, og at det tager tid. Hvis min allerbedste ven solgte Skoda’er så kørte jeg helt sikkert i en Skoda i dag. Jeg er bare heldig, at han sælger Mercedes, så derfor kører jeg Mercedes”

Nils Paaske

Reklamedirektør CEO